راه‌اندازی فاز اول باشگاه مشتریان گروه تولیدی بسپار شیرکوه یزد

          در راستای ایجاد ارتباط تعاملی بین شرکت و مشتریان و تسهیل در ارتباط بین مشتریان، با هدف افزایش وفاداری و رضایت مشتریان، دریافت نظرات و پیشنهادها و انتقادها و به منظور بهبود و گسترش خدمات به مشتریان، فاز اول سامانه الکترونیکی باشگاه مشتریان گروه تولیدی بسپار شیرکوه یزد با نام باشگاه مشتریان بسپار بسکت (BBCC) در 12بهمن 1402 رونمایی و راه‌اندازی شد. 

در فاز اول این پروژه، مجریان و نصابان با عضویت در این باشگاه فرصت مناسبی است تا براساس آن از حداقل مزایا نظیر استفاده از پایگاه اطلاعات فروش و امثال آن برخوردار شوند. لیکن بهره مندی از امتیازات دیگر نظیر تخفیف ها و ... منوط به کسب امتیازات مطابق جدول امتیازات زیر می‌باشد.

روشهای امتیاز دهی باشگاه مشتریان شامل امتیاز تکمیل پروفایل ( جمعاً 15 امتیاز) و مابقی امتیاز بر اساس  سفارش خرید دریافتی ناخالص مشتریان می‌باشد که با توجه رده تعیین شده برای مجریان و نصابان طبق جدولی که در زیر نشان داده شده است، محاسبه می‌شود.

در آینده نزدیک پس از جاری سازی فاز اول، فاز دوم این سامانه که ویژه نمایندگان، عاملان فروش و خرده فروشان می‌باشد، به بهره برداری می‌رسد.

جدول امتیازات ویژه مجریان و نصابان گروه تولیدی بسپار شیرکوه یزد

سطح

امتیاز

جایزه

محترم

از  100 تا 199

یک تخته پتو مسافرتی یا 1 عدد قیچی لوله

برتر

از  200 تا 349

یک عدد کیف ابزار محتوی ابزارآلات

برنزی

از 350  تا 499

یک دستگاه فیوژن رونیکس

سیمین

از  500 تا 699

یک دستگاه دریل چکشی رونیکس

زرین

از 700  تا 999

یک دستگاه پیکور متوسط

الماس

از 1000  به بالا

یک عدد گوشی تلفن همراه سامسونگ

مجری / نصاب ارجمند با عضویت در اپلیکیشن و باشگاه مشتریان بسپار بسکت گروه تولیدی بسپار شیرکوه یزد و تکمیل پروفایل خود، فرصت مناسبی برای کسب امتیاز و برخورداری از جوایز و خدمات بهتر این شرکت را بدست آورید. جهت عضویت در این اپلیکیشن به نمایندگان و عاملان معتبر فروش این شرکت در سطح کشور مراجعه نمایید.